Üld- ja ostutingimused

Üldised müügitingimused

1.1 Müügitingimused kehtivad www.juliajarvekula.ee lehe veebipoes Ostja (edaspidi Tarbija) ning ettevõtja Atlant AVL OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

1.2 Lisaks käesoleval lehel kirjas olevatele tingimustele reguleerib Tarbija ja Veebipoe vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtiv Võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised olulised õigusaktid.

1.3 Veebipoel on õigus teha müügitingimustes muudatusi. Muudatused kajastatakse siin veebilehel.

Hinnainfo

2.1 Kõik Veebipoes toodud hinnad on eurodes. Hinnad ei sisalda käibemaksu.

2.2 Ostetud digitooted edastatakse e-maili teel ning kohaletoomisega seotud tasud puuduvad.

2.3 Füüsilised tooted edastatakse pakiautomaati ja tasud, kui need rakenduvad, on ostukorvis välja toodud. Erandkorras kui pakiautomaatides on ootejärjekord, võib tellimuse täitmine võtta aega kuni 5 päeva, tavapäraselt 2-3. Võimalik on valida Smartposti ja Omniva pakiautomaatide vahel.

2.4 Veebipoel on õigus teha müügitingimustes muudatusi. Muudatused kajastatakse siin veebilehel.

Tellimuse vormistamine

3.1 Soovitud tooted tuleb lisada ostukorvi.

3.2 Tellimuse vormistamiseks vajutage lingile “Vormista tellimus”. 

3.3 Tellimuse lõplikuks vormistamiseks sisestage vajalik informatsioon ning valige endale nimekirjast sobiv makseviis. Läbi pangalingi makstes tuleb makse sooritamiseks valida endale sobiv pank (Swedbank, SEB, LHV, Coop Pank, Pocopay, Liisi ID ja Finora Capital), makselinki vahendab Maksekeskus AS. Maksed toimuvad eurodes.

3.4 Kontrollige enne tellimuse lõplikku kinnitamist andmeväljades oleva informatsiooni õigsust ning kontrollige üle ostukorvi sisu. Kui ostate digitoodet, valige tarneviisina “e-kiri postkasti”. Füüsilise toote ostmisel on võimalik valida Smartposti ja Omniva pakiautomaatide vahel.

3.5 Tellimuse kinnitus ja arve jõuab teie meiliaadressile tavatingimustel ühe tunni jooksul.

3.6 Kui ostate digitoodet, linki koos ostetud infomatejaliga saadetakse käsitsi Tarbija e-mailile tööpäeval 1-3 tunni jooksul ostu hetkest. Probleemide korral võtke palun Veebipoega ühendust: julia.jarvekula@gmail.com.

3.7 Kui ostate füüsilist toodet, 24 tunni jooksul pärast makse laekumist saadetakse vastavat toodet tellimuses valitud Smartposti või Omniva pakiautomaati. Tooted liiguvad vastavalt postisüsteemi kiirusele, eelduslikult jõuavad valitud automaati 3 tööpäeva jooksul. Erandkorras, kui pakiautomaatides on ootejärjekord, võib tellimuse täitmine võtta aega kuni 5 päeva. Probleemide korral päärdude Veebipoe poole: julia.jarvekula@gmail.com.

Tagastamisõigus ja pretensioonide esitamise kord

4.1 Tarbijal on õigus pöörduda pretensioonide lahendamiseks Veebipoe poole (julia.jarvekula@gmail.com).

4.2 Tarbijal on õigus raha tagasi saada kui kaup ei vasta Veebipoes kirjeldatud sisule.

 4.2.1 Kui Tarbija on saanud pakiautomaati füüsilise toote, mis on vale või defektiga, siis on toote tagastamiseks aega 14 päeva, tagastamisega seotud kulutused kompenseerib Veebipood, võta kompensatsiooniks ühendust otse klienditoega julia.jarvekula@gmail.com. Ostusumma tagastatakse 14 päeva jooksul peale seda, kui tagastatav kaup on jõudnud Müüjani. Raha kantakse tagasi kontole, millest tasutud summa laekus.

4.2.2 Kui Tarbija ei ole rahul tellitud digitaalse tootega (e-raamat, e-kursus), siis palun võtta ühendust otse klienditoega julia.jarvekula@gmail.com, et valida kompensatsiooniks asendustoode. 

4.3 Veebipood ei vastuta Tellijani kauba jõudmise hilinemise eest, juhul kui kauba kohaletoimetamine viibis asjaolude tõttu, mida Veebipood ei saanud ette näha ega mõjutada.

4.4 Lahendamata jäänud pretensioonide puhul on Tarbijal õigus pöörduda Tarbijakaitseameti poole.